mymai

Alla inlägg under december 2012

Av Mai - 8 december 2012 13:40

om en månad kommer jag få ladda ner ett häst mod till minecraft♥

(Simpy horse mod)

Men kom inte säg att det bara är hästar för det är massa andra saker! 

Man kan ta lasso och tämja de, sedan rider man på de♥ Mustang hästen kan typ springa in i fiender och döda andra och katter kan rida på clydesdale och arabisk fullblod kan springa super snabbt men den är rädd för creepers. 

Man måste ta hand om de, annars dör de;(

Jag har gjort ordning för moddet cx

Här är en bild på stallet där jag ska ha alla hästar i:

 

eh.. Aa c:

Kommentera!!♥


Av Mai - 7 december 2012 22:21

Tröttnade lite på Stewe skin, så jag bytte! Ni kommer väl ihåg att veckans fantasi djur kommer någon gång i helgen? <3
Här är bilden på det skin jag har nu ;)

Av Mai - 2 december 2012 16:05

 

Äääääj c:

 

Den blev konstig.

Lol c:

 

Av Mai - 1 december 2012 14:44

Tjenah, här sitter jag och bloggar som ni ser  



Tänkte berätta lite om min mormor i star stable   

 

Ni får värkligen tycka att jag är konstig men jag låtsas att hon, den där damen i mitten är min mormor! Mrs. holdsworth! xD

Jag brukar säga att hennes hus är mitt och hon är bara där för att passa huset för att jag måste sköta om mitt jobb xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


så... min "mormor" är ute och vaktar "mitt" hus just nu   

Hejdå, ville bara berätta lite om min "mormor"   

 


Av Mai - 1 december 2012 10:22

Börjar spela star stable! Jag heter Carla moondawn där och min häst heter Silvershadow men kalla gärna honom för Cido :) 

Jag brukar hänga med min kompis irl där och hon heter Alice Lionberg och hennes häst heter Jeweldiamond men kalla hennes häst för Jewel. Så om du hittar henne kommer du säkert hitta mig :)

Här kommer några bilder:

 

Jag och Cido♥♥♥


 

Cido♥♥♥


Jag redigerade en bild på mig och Alice lionberg såå... Aah :)


FÖRE:

EFTER:

 

Va tycks?♥


Jag har tyvärr slutat på transformice, blev inte så kul längre. Men jag kommer att logga in någon gång där, självklart :)


Kommer fotta mer på Cido och Jewel sen, kanske på mig och Alice också :D

   


Presentation


Hej! Välkommen till min blogg!
Här bloggar jag mest om SSO. Men det kan oxå vara lite smått om andra spel och irl.
ENJOY! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Bild

Länkar

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Text

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hamster!^^

Hund!^^


Ovido - Quiz & Flashcards