mymai

Alla inlägg under oktober 2012

Av Mai - 30 oktober 2012 16:44

Bli vän med henne! Hon är jätte snäll! Det är laura på Msp! :D
Hon ger auto bara man frågar (a)

CC:

Av Mai - 29 oktober 2012 14:59

har just skapat en ny Banner eller vad det nu heter! blev den fin? c:

 


Av Mai - 29 oktober 2012 10:23

Jag har fyllt år! Det jag fick var:

Hex (skylanders)

Skylanders till wii

Minecraft till datorn

två twilight böcker

2 sagan om ringen filmer

4 behind the scene filmer till sagan om ringen


Så ni vet så älskar jag att kolla på behind the scene c: 

Tänk hur många kamror och maskiner som är i filmerna igentligen! 

Hahah c:

Sen bjöd jag glass till hela klassen *-*

Och det var päron split c: den glassen jag tänkte ta fanns inte i butiken :/

Sen fick jag två NYA valpar av si i vietnam! Jag döpte de till Linn och Key! Linn har ett brunt hjärtformad fläck på ryggen som jag tycker e jätte gulligt c:

det var därför jag inte hann blogga så mycket! Ska nog blogga om minecraft också! det här e värkligen en blogg av allting *-*

 

Av Mai - 20 oktober 2012 17:46

Jag e jätte glad cc:

Snart e det min födelsedag!   

Ska inte ha en stor fest, då kan jag faktiskt svimma   

Just nu sitter jag med Liani och Lime. c:

Jag tänker också ha frågestund någon gång, det e väl OK?   

problemet är... att det inte e så många som kollar på bloggen.  

och... då bloggar jag mindre. Så om ni vill att jag ska blogga mer, kolla bloggen dårå!


JAG VILL HA EN UPPFÖLJARE AV THE LEGEND OF ZELDA TWILIGHT PRINCESS   


oj, glömde att berätta att jag spelar Zelda på wii :'o

Jag älskar Zelda! Det e jätte roligt! och musiken har så mycket känslor...  

Aa c:



Slut på inlägget.

herrå!   

 


Av Mai - 14 oktober 2012 09:13

Jag spelade minecraft hos min kompis för första gången. jag tyckte det var kul :'o 

varje natt så byggde vi in oss själva >;3

och så fångade vi in en varg. sen så upptäckte jag att man kunde tämja de! :D

JAG VILL HA MINECRAFT C8

CCCCCCCC:


 

Av Mai - 10 oktober 2012 17:08

Nejmen någon här som e en hundexpert? isånna fall, vilken ras e mina nya valpar? 

 

Det e Cissi

 

Och det e Bella


Men alltså, vad e raserna?

(Förlåt om jag lägger upp bilderna men asså). det skulle betyda såhär mycket:

      TACK! <'33333333333333333333333333 ♥♥♥♥♥♥♥

om du komenterade. Du får såklart chansa. 

Så snälla?♥

 

Av Mai - 9 oktober 2012 20:17

Nu e jag STÖRTKÄR. Nu har jah äntligen fått bättre bilder på de nya valparna! <'333 Någon som vet vilken ras?... <3

Av Mai - 9 oktober 2012 19:43

Rubriik

Presentation


Hej! Välkommen till min blogg!
Här bloggar jag mest om SSO. Men det kan oxå vara lite smått om andra spel och irl.
ENJOY! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Bild

Länkar

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Text

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hamster!^^

Hund!^^


Ovido - Quiz & Flashcards