mymai

Alla inlägg under februari 2013

Av Mai - 28 februari 2013 21:23

JÄTTE dålig minecraft video!

Kämpade faktiskt lite med den eftersom jag fortfarande är noob på fraps! xD

eahm.. Här är den! Den blev kort men igentligen skulle den bli JÄTTE LÅNG!


  Mobba inte, det här är min första video på fraps :c

 

Av Mai - 27 februari 2013 11:06

Det ska komma en uppdatering! :D


Fattar, man ska inte tänka negativt xD E så ivrig! typ såhär:


NEGATIVT:


-OMG OMG OMG! JAG KAN LOGGA IN! *kollar på nyheter*

*sad face*

- en tröja där det står "my little pony" på.. ;__;


POSETIVT:


-OMG OMG OMG! JAG KAN LOGGA IN! *Kollar på nyheter*

*Happy face*

- AAAH! MAN KAN HA PAPEGOJOR!

*läser*

"Jaa, nu kan vi minsann ha papegojor! Husdjuren växer och när de är fullvuxna springer/flyger de bredvid hästen när du rider! ;)

NYTT HUS OCH HAGE

Nu har du eget hus! Plus.... HAGE! Släpp lös dig häst i hagen och låt den beta och trava runt ♥

NYA UPPDRAG

Onej! det är kommit svarta änglar över hela Jorvik! Vad vill de igentligen? Tala med Jasper.

NYA HÄSTAR

Nya hästar har kommit till Jorvik! nu kan du ha mer hästar att rida runt med!"




WEEEH! Jag röstar på det posetiva xD

  



Av Mai - 27 februari 2013 10:27

 

:(

Jag som tänkte logga in och fråga andra om fraps   

 

Av Mai - 27 februari 2013 10:23

Har laddat ner fraps! Jag kan filma i Minecraft och i starstable! :D


Men jag vet inte hur man spelar in och avslutar spelningen ._____."


Hjälp tack?

KOMMENTERA

 

Av Mai - 27 februari 2013 08:34

Mina hundar mår bra nue!

först trodde vetrinären att Linn skulle dö för hon kunde inte röra sig...

nästa dag rörde hon sig lite och gick några steg ♥

Och idag så har hon sprungit och hon e glad! :D

Bella och Cissi har alltid mått bäst, Si e ganska så frisk :) 

 

någon utav du där ljusbruna valparna e Si xD

Men den här bilden e gammal, den vita mamman var död för länge sen. Nu e Si vuxen och har valpar hon med! ♥

 


Av Mai - 27 februari 2013 08:27

Nu kan jag det xD

 

Av Mai - 27 februari 2013 08:20

Kan inte spela Moviestarplanet ;__;

 

Av Mai - 27 februari 2013 08:12

SPECIAL ERBJUDANDE PÅ KÖRV!

 


ne men.. Om du har StarStable Online så kan du få en interjuv som läggs upp på den här bloggen! :D

Skicka bara ett mail till mej, Carla Moondawn!

Sen så skriver du bara att du vill ha en interjuv som läggs upp på bloggen.


Häst interjuv!?!??

 

Du kan få en häst interjuv oxå! :D



Exempel på mailet:


Hej Carla! Jag skulle vilja ha en häst interjuv OCH en vanlig interjuv! :D





eh.. aa! Man måste inte ta båda interjuverna!

Om man vill så får man oxå en bild på sin häst och sig själv (ryttaren).


OBS! JAG ÄR INTE 16 ÅR! XD


 


Presentation


Hej! Välkommen till min blogg!
Här bloggar jag mest om SSO. Men det kan oxå vara lite smått om andra spel och irl.
ENJOY! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Bild

Länkar

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Text

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hamster!^^

Hund!^^


Ovido - Quiz & Flashcards