mymai

Alla inlägg under januari 2013

:o

Av Mai - 31 januari 2013 18:28

Här är hela historien som hände i Minecraft...:


Jag och min kompis Julia som jag kallar för Jullan var inne på en server. Hon byggde ett hus högt uppe på en stolpe o.o

Sedan tog hon bort stolpen och gjorde en pol där nere som hon kunde hoppa ner i. Det skulle vara så säkert som möjligt. Jag "failade" hela tiden när jag skulle hoppa ner för datorn laggade så mycket   Sen när Jullan skulle gå ut så blev hon vilse. hon tittade runt lite och där såg hon en borg! vi blev förskräckta för att huset inte var så säskilt säkert ändå. Vi kollade runt lite där.... Det fanns också en liten swimming pool. Vi gick in i borgen och i skattkistorna vad det... Guld, redstone, lapilazula (stav) osv osv! Jag hann ta en flaska och ett ägg. och Jullan som stirrade in i skattkistorna i flera minuter blev upptäckt av hon som ägde huset! Jag hann teleportera mig till huset men Jullan blev dödad. Då gick hon dit och snodde ALLA hennes grejjer. så vi blev typ... Rika. Sedan loggade min andra kompis in, Viktor men jag kallar honom för Vicho. Han var för lat för att bygga ett eget hus så han fick bo i Jullans hus så länge. Jag med, jag var också lat :o  Sedan hade vi tagit sönder lite av hennes hus... (Inte Jullans hus). Då blev hon JÄTTE ARG och ropade till hennes kompisar som hade diamant utrustning och diamant svärd! Det var en som hade tagit bort sitt namn och bytt sitt skin till ett träd. Och det fanns så många träd där också... Riktiga alltså. Så han kunde döda mig, Jullan och Vicho jätte lätt! Sedan var det två andra som hade diamant utrustningar och svärd. Vi dog hela tiden men sen gav de upp och tjejen vill flytta där ifrån. Och då nästa dag....


Då fick hon reda på vad Jag och Jullan och Vicho bodde! Då sa hon "Lämna tillbaka mina grejer annars tar jag sönder erat hus!". Vicho hade gått så aa. Jullan blev försckräkt (stav) och lämnade tillbaka alla grejer. Jag sa flera gånger "Ta sakerna och lämna området!". Och sedan gjorde hon det... :) Och hon sa att hon var förälskad i Jullan. Och hon lämnade massa bra saker till Jullan! Och då blev vi samms och hon flyttade iväg....


Det var det som hände.... :o

Lång historia, Yepp.

vi får väl se om det blir någon fortsättning   

 

Av Mai - 27 januari 2013 12:46

Ninit ska få ägg! :D
Vi ska tyvärr sälja alla ungar... de kommer kosta 500 kr o.o Bara det! Hedda! :3

Av Mai - 26 januari 2013 18:52

Jo, det blev inga bilder för att Simset stängdes av :/
____________________
Min kompis hittade en jätte konstig grej! Vi har faktiskt ingen aning om vad det är för något så nu frågar vi er! Om ni vet så skriv gärna i kommentarerna om vad det är!

Av Mai - 22 januari 2013 17:07

Spelar sims nu så vi får se ifall det blir några blider :3
God dag Sims 83

Av Mai - 14 januari 2013 19:51

Heii, många bilder jag tagit på SSO :) Cido har blivit riktigt snabb men blir konstig när han är med andra. T.ex på championat tävlingen. Då kommer jag ALLTID sisst. Men, det är kul ändå   Han kämpar ju ändå. Här är några bilder jag tog på mig och min älskade häst Cido   Vissa är lite gamla men, iaf :)



Här hittade jag en osynlig tjej. Det var nog ett lagg xD


Rida utan ryttare e ju rätt skönt tycker Cido  


 


Här galopperar jag och Cido, den dag då snön smälte bort :D


   

Här var dagen innan julafton tror jag. Då fick Cido bära på en stor gran. Gud var stark Cido är som klarar av sånt   



Den här bilden är väldigt ny. Jag och Cido är vid stranden och typ.... SOLAR?   


 

Jaaa.... Tänk vad kul Cido och jag har haft   


Heddå! :P

   

Av Mai - 14 januari 2013 19:45

Har nyss lyssnat på Star Shine legacy main theme. DEN ÄR HELT... OTROLIG? Testa att lyssna på hela låten. Det är så många känslor i den. Typ Gott vs ont. LYSSNA 8D

HÖHÖHÖÖ

 

Av Mai - 12 januari 2013 18:01

Har sagt det förut så har jag blivit star rider! Här kommer också några söta bilder på Lime som nu för tiden har blivit riktigt busig

Av Mai - 10 januari 2013 20:30

TRÄFFADE GAME MASTER I STAR STABLE ONLINE! Om ni inte tror mig:

 

Jaa, vi snackade lite :P 

Jag hade nyss tävlat så Jaa :) Igentligen stod jag bredvid henne men jag är ju en riktig noob med Paint.net så det blev lite konstigt. Hon var jätte snäll! Fin häst hade hon xD Åååh, jag önskar att jag träffar henne igen   

Hoppas jag gör det   Jag hade minst en biljard frågor till henne. Men jag frågade förstås inte alla de eftersom hon kanske skulle tycka att jag var jobbig. Cido kom 12 av 12 på tävlingen. Och Game Master kom 9:a :) 


Jag: Jaa


Jag: Alla är så snabba


Hon: Ja värkligen!

Men jag tycker det är kul ändå



åååååh <3

 


Presentation


Hej! Välkommen till min blogg!
Här bloggar jag mest om SSO. Men det kan oxå vara lite smått om andra spel och irl.
ENJOY! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Bild

Länkar

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Text

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hamster!^^

Hund!^^


Ovido - Quiz & Flashcards