mymai

Alla inlägg under november 2012

Av Mai - 27 november 2012 18:08

BLÄÄÄÄÄÄH D:

Nu har de ändrat i Msp igen!!

Nu e det nt lika kul längre...  

 

Av Mai - 25 november 2012 13:32

 

 

Av Mai - 25 november 2012 09:04

 

Hon e super snäll! bomba henne med autos, pressenter och speciella hälsningar!♥ 


Det var dagens moviestar det c:

 

Av Mai - 24 november 2012 20:59

Min nya egna smiley är...

c( :


och min nya text är...


Måjjeh


och tillsammans blire...


Måjjeh c( :


'måjjeh' sa jag när jag skulle hem från gitarren med min kompis! För att månen hade försvunnit D:

då sa jag måne hela tiden och då blev det helt plötsligt Måjjeh!

c( :' Hittade jag på bara sådär.



Nu slutar jag på det här inlägget c( :

 


Av Mai - 24 november 2012 20:58

En liten bugg....

 

Men kolla texten!?!? D:

 

Av Mai - 24 november 2012 20:49

 

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRR...........

 

ÖÖÖÖÖH.... aaaoooww o.o


Såå..., vad tycks? 




Meen snälla, kommentera, har inte fått någon kommentar om 'veckans fantasi djur'   

Jag vill veta vad ni tycker!!


orginalet....

 

Av Mai - 19 november 2012 19:25

En tid som var fin och vacker. En sån tid där man kunde se en underbart djur springa fram och tillbaka.

 

Varför lämnade du mig, Bey? Du var så vacker och fin. jag gråter fortfarande när jag tänker på dig. Även om du dog för 2 år sen. Du lämnade dina 6 valpar när de var 3 dagar. Jag hoppas du mår bra uppe i himlen. Jag älskar dig.  

 

Av Mai - 19 november 2012 19:14

Jag var på idrott. Det var rätt vanliga lekar och så    

Sen helt plötsligt kommer svenska läraren in och säger:

du ska till skolsköteskan. TILL EN AV KAMRATERNA?!?

sen efter en stund kom han tillbaka och då säger svenska läraren:

Viktor, du kommer med mig. 

Jag går i 4:an så jag ska ju ta stenkramp sprutan   

Tänk.... om det var det!!!!!  

IDIOTISKA SPRUTA

 


hatar sprutor, det e inte skönt att ta spruta :(

ALLTSÅ, EN NÅL SOM ÅKER LÅNGT IN I HUDEN!?!? och om man spänner sig gör det ondare och de måste ta sprutan längre tid!?!? 


Ni som inte visste att jag fottar på alla vargar jag ser, kolla in det här   

     

NÄSTAN alla då -.-

 


Presentation


Hej! Välkommen till min blogg!
Här bloggar jag mest om SSO. Men det kan oxå vara lite smått om andra spel och irl.
ENJOY! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Bild

Länkar

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Text

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hamster!^^

Hund!^^


Ovido - Quiz & Flashcards