mymai

Alla inlägg under juli 2013

Av Mai - 30 juli 2013 09:55

Ny bakrund! :D


Nu är allt klart, vad tycker ni? c:

Nu ska jag skärpa mig med bloggningen.. hahah ;__;

Då bjuder jag på en gratis avmålning igen, men det e lite speciellt.

Du måste ha en sso blogg.


allt du behöver göra är att kommentera detta inlägg, vilket favorit djur du har (bara en!) och sen kan jag bara rita av dig om du skulle vara det djuret.


T.ex:

Malin Wolfpaws vargskepnad, då ritar jag hennes vargskepnad.

Om du kanske säger att jag ska rita av dig som hundskepnad så gör jag det xD


det e svårt och förklara men.. xD

Hoppas du förstod ialla fall!

 

Av Mai - 29 juli 2013 22:18

Ny header och bakrund och adress :D väldigt tur att man kunde nå denna blogg med den gamla bloggadressen! ;3

Tyckte dock att bakrunden vart LIITE för tråkig så den kommer fixas snart.


Så vad tycker ni? Kommentera! <3

 

Av Mai - 29 juli 2013 21:49

Nu vill jag bara säga en gång till:



Jag kommer byta bloggadress till

 

www.moondawn.bloggplatsen.se

 

 

 

 

Av Mai - 22 juli 2013 19:48

Har absolut ingenting o blogga om så jag tar en bloggpaus. Det blir frågestund medan det är bloggpaus, trevligt va? xD Bloggpausen och frågestunden avslutas på onsdag! Fråga vad du vill om SSO och Irl! ;D


Hejdå! ♥

 

Av Mai - 20 juli 2013 09:35

Har köpt ett nytt hår, det mörk bruna åt sidan som finns i fp! srry om jag inte tog bild, bloggplatsen tillåter tydligen inte fraps bilder så jag får gå in i paint :/

Hahah, det känns så ovanligt, får vänja mig :P


och någongång efter sommarlovet ska jag skapa en ny klubb c8

yaay! :D

Nejmen ja.. slut på detta inlägg nudå. Hejdå! ^^


 

Av Mai - 19 juli 2013 14:05

Ritade denna bild till Malin wolfpaw (Skuggan) för att du e världens bästa klubbägare! ^^
Dock ser det ut som en vargunge men.. Din vargskepnad som unge xD

Av Mai - 19 juli 2013 07:59

Vi hade gäster som sov över och då kanske jag inte ska hålla på o blogga, heheh xD
De är ju i min ålder och e inte så dator intresserade. Well, den nya uppdateringen har ju kommit ^w^
Undrar vad det blir för nästa ;P Har fått en ny oc på Drawcast! han heter Nightwing och ser ut såhär:

Av Mai - 9 juli 2013 11:30

Varsegod Alex! :D
(Ritar alla som ville bli avmålad förut) :)
Hope you like it ^^

Presentation


Hej! Välkommen till min blogg!
Här bloggar jag mest om SSO. Men det kan oxå vara lite smått om andra spel och irl.
ENJOY! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Bild

Länkar

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Text

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hamster!^^

Hund!^^


Ovido - Quiz & Flashcards