mymai

Alla inlägg under september 2012

Av Mai - 27 september 2012 19:27

Har börjat på gitarr. går på fredagar. Ska snart köpa en egen Levin gitarr. Min pappa spelar också gitarr, bas och el gitarr. Tänk att jag ska bli gitarrist.    

Spelar piano oxå, men det var för länge sen. Ska lära mig Fur Elise med två händer, så himla svårt!!   

Av Mai - 27 september 2012 19:02

Idag var det skolfotto :)

Nej nej.... man kan ju inte göra en sån smiley o.o

Bläää, vad tråkigt det var. Jag var typ pirrig i magen (vet nt varför).

Och sen blev jag fottad och då hände det värsta...


Jag: *log mot kamran*

Tim: fett bra bilder!   

Laura: åååh, vad snygg du är!  

Jag: öööh... tack o.o 


Nääe vad pinsamt... o.o sen gick jag där ifrån osv och då fick jag typ mer beröm -.-


TACK TACK DET RÄCKER O.O


Av Mai - 23 september 2012 13:30

Förlåt att jag inte har bloggat på länge... det är så mycket läxor och och så... ska försöka blogga mera sen! :)

Av Mai - 20 september 2012 19:00

öööh... jaa..

Av Mai - 20 september 2012 18:45

KREPI HAR EN TVILLING ;O

Av Mai - 16 september 2012 18:01

KAN DET VARA KONSTIGARE I GALLERIAN I MSP!??

 

Guud va l'skigt det va...

nu kan jag inte skriva ['; allltsa dom dar svenska bokstaverna   

Av Mai - 14 september 2012 16:08

Jag tänkte göra någon sån där bild-sims-bärettelse-sak. Även om det inte va någon som kommentera :/

Men ialla fall (: 


Blå = Linda


Grön = Angneta

 

Röd = Sandra

 


Linda är ett småbarn som gillar spökhistorier och får aldrig mardrömmar av de. 

Och det är mest Linda det handlar om.

 

 

Ska jag berätta en spökhistoria?

Mamma spöööke!! 

Okej okej, det var en gång en flicka som red på en kolsvart häst... flickan och hästen skulle simma, ända till finland. Dom var så fattiga så de hade inte råd med något. sedan druknade de och blev kolsvarta när de dök upp... 

Spöke läskit svart!!

 

Sandra var tvungen att lämna Linda till adoption. nästan varje dag grät hon för hon ville inte lämna sin dotter.

  

Om jag bara hade tillräckligt med pengar... jag skulle göra allt... precis allt! tänk om dom tar dåligt hand om Linda...

 

Plötsligt började det ringa i telefonen. Sandra svarade snabbt och hoppades att det var något annat än någon som skulle adoptera Linda eftersom hon ville ha kvar Linda.

  

Hej det är Sandra Gren.

Hej det är Angneta Berg och jag söker Linda.

eeh.. jaa... hon är här, ska du adoptera henne?

Jaa, jag skulle gärna vilja adoptera henne.

 

Okej det blir 7000 kr...

Visst, jag är ändå miljonär, jag kommer.

 

Ta väl hand om henne! berätta spökhistorier! Hon gillar det!

Spökhistorier?? men jag kan ingen.

Berätta svarta damen!

 

fortsättning följer...  

 


Komentera gärna!   

Inga fula kommentarer, det va faktiskt första gången :P

 

Av Mai - 13 september 2012 17:33

Så e det fem gulliga djur där nere på bloggen. Om du går ner lite och kollar till vänster så ser du djuren. Om du klickar på more kan du mata och leka med dom  

Dom e bara för gulliga!  

Det va bara det :)


 

Presentation


Hej! Välkommen till min blogg!
Här bloggar jag mest om SSO. Men det kan oxå vara lite smått om andra spel och irl.
ENJOY! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Bild

Länkar

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Text

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hamster!^^

Hund!^^


Ovido - Quiz & Flashcards