mymai

Alla inlägg under april 2013

Av Mai - 30 april 2013 17:57

<3 :)

Av Mai - 30 april 2013 17:52

<3 :)

Av Mai - 29 april 2013 16:47

Mst jobba med matte innan jag spelar på Comdi varje dag >.<
Bjuder på en skum bild på mig och lillen. MOBBA INTE MIN KONSTIGA MIN!!..

- Jag gillar inte... kameror..

Av Mai - 28 april 2013 14:18

Klurar lite på "The Shadow" nu! Har ganska dåliga redigeringsprogram :/
Men jag kan berätta varför filmen just heter "The Shadow" ;)

Cido heter ju igentligen "Silvershadow". Han blir fångatagen och då åker han liksom in i hans mardrömmar, mörkret. I hans flock fanns dock en mystisk valack som är svart som mörkret. Ingen vet om han är ond eller god...



Så aa. sitter o klurar på filmen nu xD

Av Mai - 28 april 2013 14:17

Klurar lite på "The Shadow" nu! Har ganska dåliga redigeringsprogram :/
Men jag kan berätta varför filmen just heter "The Shadow" ;)

Cido heter ju igentligen "Silvershadow". Han blir fångatagen och då åker han liksom in i hans mardrömmar, mörkret. I hans flock fanns dock en mystisk valack som är svart som mörkret. Ingen vet om han är ond eller god...



Så aa. sitter o klurar på filmen nu xD

Av Mai - 28 april 2013 11:33

Ni vet Angnes i idol osv, jag har fått hennes autograf för att hon gick in i min mammas butik och köpte saker! KOLLA! :'D

Av Mai - 26 april 2013 06:46

ÅÅÅÅH älskar den! ♥

 

Massa jordblock med en liten blomma på I och sen en tämjd liten varg med samma färg som blomman ♥ *-*

men det ser lite... eh.. lite väl fult för att visa bakom mig där jag står nu >.< (sprängd bybo stad) xD

Aja c:

 

Av Mai - 25 april 2013 18:02

Många tror att jag inte har en apa, jag har glömt att lägga upp bild på min coola apa som igentligen heter Bobbo.

Men här är en bild på Bobbo:

 

TRO MIG..! ;__;

DEN BILDEN E -INTE- TAGEN FRÅN INTERNET! 

Det är MIN apa, min riktiga livslevande som heter Bobbo. TROOO MIG ELLER EEEEJ ;__; DET ÄR SSAANT. Men han sitter säkert i finkan nu, han har själt bananer från marknader D:

 



Presentation


Hej! Välkommen till min blogg!
Här bloggar jag mest om SSO. Men det kan oxå vara lite smått om andra spel och irl.
ENJOY! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Bild

Länkar

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Text

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hamster!^^

Hund!^^


Ovido - Quiz & Flashcards