mymai

Alla inlägg under december 2012

Av Mai - 31 december 2012 16:25

Håller på att avinstrallera alla nerladdningar från sims :)

Hoppas datorn känner sig lättnad.. och hoppas att jag kan spela Sims utan is grejer...

 

Av Mai - 31 december 2012 16:18

blir så arg på datorn. Jag kollar på massa Sims bloggar och tycker att de äger och de har så mysiga hus/villor/lägenheter... Sen när JAG spelar så fungerar ingenting! Allt är så... sjukt. Kanske måste avinstralera allt. Ska inte ladda ner simmar. Nej, nej, nej det ska jag inte o.o


Ah... Dumma sims. Jag vill också blogga sådär bra som ni gör. Det blir så spännande, men när jag bloggar blir det ju ingenting :(


 

Av Mai - 31 december 2012 15:55

Jag längtar till en otäck grej o.o


Jag har ju brytit armen så de har typ tagit en en spik i min arm. (Usch)

Eh... Aa. Men jag längtar endå. Jag var orolig så mina föräldrar undrade var det var så då sa jag att jag var orolig för att ta bort spiken. Om det skulle göra ont och jag ville inte ta om den där sprutan igen som satt kvar i skinnet. Men då sa de... Att jag skulle få vip! Antingen StarRider eller VIP! Det var svårt att välja men till slut valde jag VIP för att jag har längtat på vip längre än StarRider. Såå... Aa :) 

 

Av Mai - 30 december 2012 10:31

En i Msp ville att jag skulle sluta på msp Cx hahah, visst. Men jag börjar igen när jag har tagit ur spiken ur armen (har brytit armen) eh... Aa. Så jag slutar till typ januari. Hon ville bråka också. Men det ville INTE Maisen  

Hon blev arg för att jag inte vill vara hennes bästis.    sen sa hon att det var hennes sysster som skrev allt i chatten så... pff c:


Hahah, då vet ni derå! Glöm inte att  kommentera.

 

 


Av Mai - 28 december 2012 20:01

NU ÄR JAG LITE ARG PÅ SIMS! 

VARENDA GÅNG JAG SKA SKAPA EN NY LITEN SIM/VÄRLD/FAMILJ SÅ SKA JAG BETALA FÖR HUSET OCH SEN... GISSA! HELA SIMSET STÄNGS NER OCH JAG SOM INTE HINNER SPARA! JAG BILR SÅ AAAAARRRRGG..!   

Kanske slutar bloggar om sims. Det fungerar inte, datorn blir kokhett och jaa, som sagt, simset stängs ner. eh...


Linda: NU VAR SAGAN SLUT C: ...


Ja... om jag inte köper en ny dator så måste jag sluta på svarta damen, tyvärr. Och... min favorit värld kommer jag sluta med också.


BYE BYE SIMS! D;


 

Av Mai - 27 december 2012 18:41

Eh.. Aa c:

;(

Av Mai - 25 december 2012 10:04

jag kan inte spela star stable! ;(

 

Presentation


Hej! Välkommen till min blogg!
Här bloggar jag mest om SSO. Men det kan oxå vara lite smått om andra spel och irl.
ENJOY! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Bild

Länkar

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Text

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hamster!^^

Hund!^^


Ovido - Quiz & Flashcards