mymai

Alla inlägg under december 2012

Av Mai - 18 december 2012 14:03

TACK SÅ HEMSKT MYCKET!

 

NI HAR HJÄLPT MIG BÅDE MED SC OCH LEVELN! YAAY, ÅÅÅ VAD JAG ÄR GLAAAD!   

 

Av Mai - 17 december 2012 09:55

De e så jobbiga D:

Det bara kryllar av banan flugor i mitt rum. Inbland känns det som om jag ska svälja en, Bleeeh.
e de som kackerlackor? Azzå om man dödar en så kommer det fler? Tacksam för svar o.o

Av Mai - 15 december 2012 15:20

Gjorde ett eget litet hus i zoo tycoon 2, då skapade jag en "fennec fox" som hund (chihuahua) och en varg som husky. Chihuahuan (fennec fox) Döpte jag till Alice och Vargen döpte jag till Jasper. Jasper dödade aldrig Alice även om vargar brukar döda fence foxes. efter några zoo tycoon dagar låg Jasper på golvet i huset. jag blev så orolig att han skulle dö. Han dog inte då men sen nästa dag... Låg han så igen... det kom inte upp någon smiley över honom... sen försvann han och där uppe stod det "Wolf 1 has died of old age". Han var så.... snäll... ;(

Sen efter en dag till låg Alice lika dant och då stod det "Fence fox 1 died of old age"....

jag skapade en ny varg och fence fox. jag döpte vargen till Emmet (hahah, twilight namn xD) och Fence fox för Bella.

Emmet dödade Bella.....

Jag straffade Emmet genom att ta honom till en jätte liten hage o.o

jag gjorde en ny fence fox och döpte den till något (kom inte på vad den skulle heta)

och den var inte alls lik Alice! ;(


R.I.P 

bella

Jasper

Alice

 


Av Mai - 15 december 2012 10:38

MSNYTT

 


jaa.......

    

Av Mai - 15 december 2012 10:31

Rubriiik.

Är sjuk.   

här kommer vargungarna från Zoo tycoon:

 

Vargungen då -.-

 

Av Mai - 12 december 2012 17:17

DET ÄÄÄÄR.... 

nejnejnejnejnej..., Måste ställe denna fråga:

Gillar du djur? Då menar jag alla djur, förutom insekter och kaniner :c 


Jag gör det ialla fall, men jag gillar kaniner ändå c: *Nickar*.


SPELET ÄÄÄR:

Zoo Tycoon 2


Helt magiskt spel! Man kan ha alla sorters djur förutom Aa, det och typ fåglar tror jag o.o

PLUUUUUS, DET ÄR I 3D! 

om du älskar djur och djurparker så är Zoo Tycoon 2 ett spel för dejj c:

Man måste köpa det eller ladda ner det, det är lixom inte ett online spel :c



JAG ÄLSKAR BARA VARGARNA - DE E SÅ HIIIIIIIMLAAAA SÖÖÖÖTA!!! 


Så ni vet så har jag spelet, kanske kommer blogga om det också, vad sägs om det? :)

KÖÖÖMMENTERA!!

 

PS!


I LOVE WOLVES I LOVE WOLVES I LOVE WOLVES I LOVE WOLVES I LOVE WOLVES I LOVE WOLVES I LOVE WOLVES I LOVE WOLVES I LOVE WOLVES I LOVE WOLVES I LOVE WOLVES I LOVE WOLVES (osv osv osv xdd)


e för lat att skriva mer o.o


herrå då! c( :

...

Av Mai - 12 december 2012 17:12

OMG FÖRLÅT!!! DDD:

HAR GLÖMT VECKANS FANTASI DJUR!!! GÖR DET NOG NU ISTÄLLET..... O.O 

FÖRLÅT JAG ÄR SÅÅ GLÖMSK OCH DUM DDD:

  

 

Av Mai - 11 december 2012 13:53

häjsen c:
Är i skolan och... Vet inte.
ALLA håller på med mobilen xD
förutom Jullan xc
Ska kanske lägga upp någon RRcherrypie video som JAG gör c:
HÄÄÄJDÅÅE SKA SNAÄRT TILL TANDLÄKAREN, BLÅGGAR MER OM DET SÄN HÄRRÅE C:

Presentation


Hej! Välkommen till min blogg!
Här bloggar jag mest om SSO. Men det kan oxå vara lite smått om andra spel och irl.
ENJOY! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Bild

Länkar

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Text

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hamster!^^

Hund!^^


Ovido - Quiz & Flashcards